Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

12.11

1.27
Κοσμος,φασαρια, ,φωτα..με τυφλωσε ξαφνικα η επαναφορα μου στην πραγματικοτητα.
τι κανω εγω εδω;που παω;

(2 ωρες και 10 λεπτα νωριτερα, 23.17)
Ετοιμαζω τα πραγματα μου.
χτυπαει το θυροτηλεφωνο.
-ναι
-φυλλαδια
(σιγα μην ανοιξω-θυροτηλεφωνο ξανα)
-εγω ειμαι καλε ανοιξε!
κοιταω γυρω μου.μαζευω βιαστικα 2 μπλουζες,ενα μπουκαλι,κατι καλτσες-αταιριαστες μεταξυ τους- απο το πατωμα. ανοιγω την πορτα ενω ταυτοχρονα η ακρη του ματιου μου πιανει κατι πεταμενα εσωρουχα στο πατωμα,πηγαινω βιαστικα να τα μαζεψω. γυρνωντας πισω...
-χρονια πολλα!να ζησεις κοριτσι μου!σε συνδυασμο με το εορταστικο τραγουδακι και την απαραιτητη τουρτα σοκολατα με 2 κερακια να απεικονιζουν τον αριθμο 19. -εγινα 19..και ομως δεν νιωθω τοσο.δεν ξερω τι νιωθω.παντως 19 δεν νιωθω!
-ωχ!αυτο δεν το περιμενα!ευχαριστω..εκπληξη!

Ναι υπαρχει και εδω καποιος,εδω.
-ξερω οτι φευγεις και ηθελα να προλαβω!
-δεν ηταν αναγκη κοπελα μου,δεν ηταν..
-α ναι φευγω..παμε..
...
Σταση!
σκοταδι,μουσικη,κοσμος,χαμογελα,ποτα
-γεια σου αγορι!εχμ..δεν ξερω τι λενε σε αυτες τις περιπτωσεις!οτι και να λενε μπραβο να σου πανε ολα καλα!οπως τα θελεις..
Α ναι, εχω γενεθλια..δεν πειραζει, ευχαριστω.
...
-γεια σας..στο σταθμο παρακαλω.(01.10)

Α ναι σωστα..στο σταθμο ειμαι..και ειναι τα γενεθλια μου γαμωτο.που παω;
μακρυα
γιατί;
ξερω!
παω εκει που αισθανομαι ασφαλης.
ειναι τα γενεθλια μου κ παω εκει που ηρεμω,εκει που αισθανομαι αγνη,ακαθοριστη,ανεμελη αγαπη.
Ενα αισθημα αβεβαιοτητας ομως με πλημμυρισε αυτη την φορα.
...
-Ενα εισιτηριο για Ορεστιαδα παρακαλω.φοιτητικο.
01.38

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου