Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

χωρις τιτλο

"πνιγομαι στις αντιθεσεις μου και βουλιαζω στα παθη μου..αυτο ειμαι."
ποσο..δυνατη εκφραση.απο τις λεξεις της,τον τροπο που ειναι διατυπωμενη μεχρι το ατελειωτο της νοημα. οταν μου το ειπε καποιος αυτο..απλα χαθηκα..χαθηκα παλι σε ενα συνοθυλευμα σκεψεων...στις δικες μου αντιθεσεις..πως ενας ανθρωπος μπορει να ειναι συνολο τοσων πολλων πραγματων, στα οποια προστιθενται συνεχως νεες εμπειριες,νεες εικονες,νεα προσωπα,νεα..πνιγομαι..ποσο δικιο εχει..αυτη την λεξη εψαχνα καιρο τωρα να βρω.πνιγομαι..πρωτα απο ολα πνιγομαι μεσα μου.πνιγομαι απο τα δικα μου.τα δικα μου.ναι πνιγομαι και απο τους αλλους.πνιγομαι και απο τον κοσμο,την κοινωνια.αλλα πρωτα απο μενα την ιδια.ακουγοντας αυτη την φραση αρχισα παλι να πνιγομαι..χαθηκα παλι..δεν μπορω να το σταματησω.υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που τους εκτιμας για αυτο το πραγμα..γιατι σε βαζουν στην διαδικασια να χανεσαι..να χανεσαι μεσα στις αντιθεσεις του ιδιου σου του εαυτου.να αναρωτιεσαι...μπερδεμα..ομορφο μπερδεμα..ομορφη διαδικασια..επιπονη μα ομορφη.σκοτεινη,βαθια,ατελειωτη.ο ιδιος ανθρωπος μου ειχε πει καποτε:"να βουλιαζεις στα παθη σου ή να αντιστεκεσαι σε αυτά; τι αξιζει πιο πολυ;" ακομα δεν ξερω.οι αντιθεσεις...

1 σχόλιο:

  1. "πνιγομαι στις αντιθεσεις μου και βουλιαζω στα παθη μου..αυτο ειμαι."

    ο λογος κ ο τροπος οι δυο μας εξουσιες...
    καθε ειδος λοιπον εχει την φυλη των ελαχιστων τυχερη η φυλη των ελαχιστων
    το εισητηριο μας ειναι χωρις επιστροφη τερμα βυθο η σταση τα ναυγια που βρισκονται εκει ειναι παντα ομορφα.... πως μπορει το ναυγαιο ενος πλοιου ενα κουφαρι που λιωνει μερα την μερα η μαρτυρια ενος δραματος κ μιας τραγωδιας να ειναι τοσο ομορφο? καποιοι πληρωνουν να δουν τετοια κουφαρια τετοια κελια ανθρωπων καποιοι θελουν να δουνε και να μπουν και στο δικο σου κελι περιεργια λυπη ή ζηλεια??
    το κελι μας εχει αναγκη απο φως τελικα με το να βουλαζεις στα παθη σου ανοιγεις μια μικρη τρυπα στον τοιχο η γρεμιζεις τον τοιχο?
    ζεις στιγμες η κλεβεις στιγμες?
    "να βουλιαζεις στα παθη σου ή να αντιστεκεσαι σε αυτά; τι αξιζει πιο πολυ;"
    αντιθεσεις,,, ο βυθος ειναι ομορφος αλλα κ σκοτεινος

    "πνιγομαι στις αντιθεσεις μου και βουλιαζω στα παθη μου..αυτο ειμαι.

    ευλογια ή καταρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή