Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Ενα βραδυ...

Ενα βραδυ η ζεστασια εισεβαλε μεσα στην καρδια
Εσυ που τοσο αγαπω ενα βραδυ σκοτεινο
Μου πες πως δεν διαφερω απο τα παιδια
Οταν κοιτω τον ουρανο.
Τα ματια μου ειναι παιδικα
Σου θυμιζουν μια ανεμελια
Μα κοιτουν τοσο πονειρα
Εσενα που εισαι μακρυα
Και μου αναστατωνεις την καρδια.
Οταν σε αναζητω στο αδειο σπιτι
Και αναστεναζω απαλα
Οταν σου φωναζω λογια ερωτικα
Και εισαι τοσο μακρυα.
Σε μια κολαση διαφορετικη
Που δεν ξερουν τα παιδια
Σε μια κολαση διαφορετικη
Που ειναι τοσο μακρυα.
Αχ.. μα ειναι τοσο γλυκια
Εσυ μου λες να ειμαι καλα
Αχ..θελεις να ειμαι καλα.
Εσυ μου λες να προσπαθω
Και εγω σου λεω δεν μπορω
Η κολαση ειναι γλυκια
Μα μας παγωνει την καρδια.
Ξερω ποσο μ’αγαπας
Μα θα φυγω απο εμας
Εμας που τοσο αγαπω
Ξερω πως μπορω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου